Papi te quiero !!!!

Para los papas,
por estas noches en vela, por esas bañeras larguíiiiiisimas, por las batallas de cosquillas los domingos por la mañana, por cogerme de la mano, por los cuentos antes de ir a dormir, por dejarme ganar siempre, o casi siempre, por enseñarme a ir en bici, por los abrazos, por saberlo todo, todo y todo, por llevarme a los partidos, por hacerme esas coletas psicodéticas, por las tardes de cine con palomitas, por……., por todas estas cosas y muchas más, TE QUIERO PAPI !!!
Per als papes,
per les nits sense dormir, per les banyeres llarguíiiiiissimes per les guerres de pessigolles dels diumenges al matí, per agafar-me la mà, pels contes abans d’anar a dormir, per deixar-me guanyar sempre, o gairebé sempre, per ensenyar-me a anar en bici, per les abraçades, per saber-ho tot, tot i tot, per portar-me als partits, per fer-me aquestes cues piscodèliques, per les tardes de cinema amb crispetes, per ……., per totes aquestes coses i moltes més, T’ESTIMO PAPA!
“For daddies,
by these sleepless nights for those lengthy baths, by tickling battles on Sunday morning, hold my hand, for stories before going to sleep, let me win always, or almost always, for teaching me to go Cycling, for hugs, to know everything, all and all, for taking me to matches, for me these psychedelic pigtails, evenings of cinema with popcorn, for ……., for all these things and more, I LOVE YOU PAPI! “

IMG_5177

IMG_5178

IMG_5175

IMG_5174

IMG_5179

Este sábado 15 de Marzo, en Papers de Sucre, haremos estas tarjetas, pasaremos una mañana divertida y nuestros papis estarán requetecontentos. Os esperamos !!!!
Aquest dissabte 15 de Març, en Papers de Sucre, farem aquestes targetes, passarem un matí divertit i els nostres pares estaran més que contents. Us hi esperem!!
“This Saturday, March 15, in Papers of Sucre, do these cards, spend a fun morning and our daddies are my happy. I hope!! “

Anuncis

2 thoughts on “Papi te quiero !!!!

Deixa un comentari

